Kihagyás

Csapat

A feladat egy focicsapat játékosait és meccseit kezelő szoftver kifejlesztése.

Adat rögzítő műveletek (asztali)

A programnak az alábbi funkciókat kell támogatnia a megfelelő felületeken keresztül, az adatok adatbázisban történő tárolásával:

  • Csapat és játékos létrehozása
    • Játékos esetén tárolandó adatok:
      • Név
      • Pozíció
      • Születés éve
      • A játékos korábbi és aktuális csapatai
    • Csapat esetén tárolandó adatok:
      • Csapat neve
      • Csapat sikerei (pl: 2018 BL győzelem)
      • Csapat aktuális játékosai
      • Csapat nemzetisége

Adat lekérdező és módosító műveletek (asztali és web)

Az alábbi lekérdező és módosító funkciók szükségesek:

  • Csapatok listázása
    • Minden adat listázása
    • Nemzetiségre szűrt lista
  • Játékosok listázása
    • Minden adat listázása
    • Adott csapat játékosainak listázása
  • Csapatok és játékosok módosítása

Interaktív funkciók (web)

A csapat kezelő alkalmazás az alábbi interaktív funkciókat tartalmazza:

  • Csapat tagjainak szöveges üzenet küldése (ki kell választani, hogy csapaton belül ki küldi, kinek)
  • Adott játékos üzeneteinek megtekintése
  • Mérkőzések létrehozása
    • Mérkőzés tulajdonságai
      • Időpont
      • Bíró
      • Helyszín
      • Hazai csapat
      • Ellenfél (csapat)
      • Eredmény:
        • Játszó játékosok
      • Gólszerző(k)
      • Fotók a mérkőzésről (opcionális)
      • Utazási információk
  • Eredmények rögzítése (végeredmény, ki lőtte a gólt, lásd lentebb a tulajdonságokat)
  • Eddigi mérkőzés eredményeinek megtekintése

Opcionálisan megvalósítható elemek (asztali vagy web)

  • Komplexebb lekérdezések támogatása
    • Csapat eddigi eredményei
    • Eddigi gólszerzők (összesített lista/csapatonként)
    • Hazai meccsek eredményei, idegenbeli meccsek eredményei
  • Adatok importálási lehetősége XML-ből

    • Egy XML fájlból csapatok és/vagy játékosok adatainak betöltése a rendszerbe
  • Eredmények exportálása XML fájlba

Utolsó frissítés: 2021-02-22 23:08:26